piątek, 12 maja 2017

Czas coś zmienić- seria mroczny piątek

     Dzisiaj troszkę późno, choć jak mówią niektórzy lepiej późno niż wcale, wracam do serii mroczny piątek ;-) piątunio ;-) i piąteczek ;-). Z tego, co zaobserwowałem, to mroczny piątek na moim blogu, nawet kiedy zrobię go w sobotę, ma dość dużą liczbę wyświetleń. Dziękuję za trwanie w oczekiwaniu na kolejne bajania. Bez Was już bym odpuścił.

seria mroczny piątek przy piecu

       Wiecie, że piec kaflowy coraz mniej grzeje, bo od dzisiaj na pomorzu zrobiło się słonecznie, ciepło i fantastycznie przyjemnie? Może ranek był chłodny, ale w dzień było na serio miło. Należy się więc określić dzisiaj, w czym palimy w piątki? W fajce? W piecu kaflowym, przy przewidywanym niedługo + 35 stopni? W ognisku wieczorami romantycznie? Czy może w kuchence gazowej, która coraz to częściej trafia do lamusa, jak zresztą i wierzenia Słowian, haha!? 

      Otóż kochani, którzy oczekujecie od wczoraj już na piątkowe opowieści, zaczynamy !
Dzisiaj nie opowiem Wam historyjki, bo przecież nie zawsze musi być tak, że autor czytelnikom daje siebie i koniec. Dzisiaj ja wymagam troszkę aktywności od Was. Mam dla Was mały Quiz, czy kłiz, jak kto woli. Chciałbym, aby każdy czynny uczestnik piątkowych opowieści wziął w nim udział. Jest to tylko chwilka, serio, a ile frajdy może dać nam wszystkim. Wam w szczególności! Quiz jest jakoby zapowiedzią do prezentu dla tych nielicznych, którzy wezmą w nim udział. Serio! Zobaczycie!
      Znowu tylko ja piszę, a Wy czytacie, więc jest wszystko w normie. Delikatnie tylko wyjdziemy poza ramy tej relacji. Zadam  kilka pytań poniżej, a Wy w komentarzach napiszecie mi odpowiedzi, dobrze? Przecież to jest proste. Zobaczycie, jakie efekty mogą z tego nastąpić. Ja Wam się pokazuję na blogu. Pokażcie się także chociaż w tej części.
      Okej! Lecimy z pytaniami, na które odpowiadajcie. Sam jestem ciekaw, co z tego wyniknie>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

1. Gdzie prowadzimy w sezonie letnim serię mroczny piątek?

Wynika to z tego, że zimą normalnym było ogrzewać się przy moim starym piecu kaflowym od wieczora do samego rana. Teraz nadeszła wiosna, robi się ciepło, lato idzie, więc nie palę w piecu jak się faktycznie ociepli dla nikogo, bo nie usnę, gdy będę miał ze 30 stopni w chacie. Chyba normalne, prawda? Składajcie propozycje miejscówki na klimat pod opowieści.

2. O czym byście chcieli posłuchać/poczytać  w kolejnych opowiadaniach?

Każdy z nas ma jakieś fantazje. Czasem nie muszą mieć związku z demonami polskimi, czy innym dziwadłem, jednak mogłyby być ciekawie zinterpretowane przez autora. Nie chcę tutaj podsyłania w komentarzach jakichś Waszych opowiadań, tylko krótko i na temat. Na przykład określę Ciebie czytelniku teraz jako Ja. " Ja chcę o czerwonych diabłach, albo ja chcę o czarnym smoku, czy o nagiej nodze bez kolana z dwoma kostkami ponad udem w miejscu gdzie znajdować się ma biodro albo jak zwał tak zwał."

      I to na tyle. Nie ma wielu pytań, nie jest to jakaś straszna ankieta i nie proszę o wiele. Mogą być dwa słowa, na przykład basen i pumeks. Wiem już o co chodzi, a Wy? Pierwsza odpowiedź tyczy się miejsca, a druga okoliczności. Proste jak..... drut.  Piszcie więc kochani, a na pewno coś fajnego z tego wyniknie. Nie chcę komentarzy na fejsie, lecz na blogu, poniżej, o zaraz tam,.,.,.,. 
,,............
,,,...........

przewiń w dół i pisz. Jak będą na fejsie, to też się ucieszę oczywiście, haha! Nawet możecie je pisać na portalach takich jak gazetapeel, czy onetpeel, albo jutubecom, haha! Tylko proszę wstawcie wtedy linka do mojego bloga, żebym to mógł znaleźć, bo ciężko może być. Nie piszcie też do mnie listów, cy SMS-ów, bo mogę nie mieć zasięgu, albo nie zdołam odebrać poleconego i wtedy poczekamy dwa tygodnie na awizowany list. Pozdrawiam gorąco i zapraszam do inspirowania mnie. 

     Miałem dzisiaj pomysł na posta z serii mroczny piątek, jednak jest za ciepło, by zbierać nas przy piecu. Rozumiecie o co mi chodzi, prawda?

1 komentarz:

  1. 1. Las, ogród, taras, balkon? Hm, teraz też niedługo się przeniosę z biurka w pokoju na balkon.
    2. Smoki, smoki są fajne.

    OdpowiedzUsuń